Opis forum
rraaddoo napisał:
czy można wypowiedzieć im umowę a za przyczynę podać brak dostaw???????????????????????
Umowę można rozwiązać za porozumieniem stron. Tylko czy ta druga strona to (porozumienie) przyjmie. Bardziej drastycznym rozwiązaniem jest doprowadzić do deautoryzacji Posu i umowa zostanie rozwiązana automatycznie.
Offline
Witam ponownie.
Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym zrywaniem umów.
Co chcecie uzyskać zerwaniem umowy? Zdeautoryzowanie punktu?
I co wam to da? Zakończycie sprzedaż oferty i ktoś inny otworzy w waszej miejscowości punkt.
Connex ma autoryzację na punkt sprzedaży a wy macie punkt.
Jeżeli wypowiecie umowę Connexowi to stracicie autoryzację.
Inny dostawca nie może w tej samej lokalizacji otworzyć nowego MP bo nie dostanie autoryzacji.
Trzeba dążyć do zmiany dystrybutora i dopiero do rozwiązania umowy z Connexem bo zostaniecie w tzw "ręką w nocniku"
Ja dzwoniłem do przedstawiciela KIM i dał mi do zrozumienia że nie można tak sobie zmieniać dystrybutora.
Jeden dystrybutor nie może podbierać punktów drugiemu.
O pomoc prosiłem także regionalnego ale im bardziej zależy na sprzedaży niż na tym kto ma punkt albo nic nie mogą w tym przypadku zdziałać..
Coś na zasadzie "jak ty padniesz to ktoś inny otworzy to za ciebie"
Jeżeli Connex nie wygra z Urzędem Skarbowym (US to mocny przeciwnik - Optimusa też wykończył a Optimus działał legalnie) to ktoś przejmie nasze MP i pytanie pozostaje tylko takie czy Connex zwróci nam kaucję i wypłaci zaległe prowizje??
To że P4 raczej zrezygnuje z Connexu jest raczej oczywiste ale czy tak się stanie czas pokażę.
Szkoda tylko że te nasze punkty świecą pustkami, a my świecimy oczami.
Prawie już miesiąc bez sprzedaży.
Offline
Masakra napisał:
O pomoc prosiłem także regionalnego ale im bardziej zależy na sprzedaży niż na tym kto ma punkt albo nic nie mogą w tym przypadku zdziałać..
Coś na zasadzie "jak ty padniesz to ktoś inny otworzy to za ciebie"
Widzisz czyli regionalny regionalnemu nie równy. Ja prosiłem swojego o pomoc i widzę że mu zależy abym zmienił agenta bo się angażuje.
Ostatnio edytowany przez PlayPlay (2010-01-20 12:27:46)
Offline
jak dobrze to rozegrać to w kilka dni można deautoryzowć punkt i go autoryzować pod kimś innym---tylko do tego są potrzebne dobre chęci regionalnego a tu ich brak
Ostatnio edytowany przez rraaddoo (2010-01-20 15:10:52)
Offline
Nowy użytkownik
;/ mnie coraz bardziej dobija ten brak sprzedazy. Dosłownie ile mozna sprzatac ehh...
Ostatnio edytowany przez PlayKozienice (2010-01-20 16:21:05)
Offline
Użytkownik
Witam!
Słuchajcię nie ma tak co siedzieć i nic nie robić i czekać, bo to tylko bije w naszą kieszeń, trzeba podjąć radykalne i ostre kroki, ale tylko razem możemy coś z działać, moja propozycja :
1/ wszelką pisma jak piszecie do Connex piszcie, też do wiadomoście Zarządu P4 ul. Taśmowa 7 ,02-677 Warszawa ( my już to praktykujemy od grudnia 2009r )
2/ niech każdy właściciel POS/SIS/MP napisze informację do Connex i DW Zarządu P4 drogą pocztową i co ważne "ze zwrotnym potwierdzeniem odbiory", że rozwiązuje umowe Sub-dealerska w trybie natychmiastowym za powód podajcie to co jest aktualnie nie tak np. :
a/ brak wypłaty prowizji od .............
b/ brak komunikacji @, telefonicznej
c/ brak zadowarowania(dostępczości) od 1.01.2010r.
I jesteście dalej zainteresowani prowadzeniem działalności związanej z P4, tylko pod innym agentem.
I zobaczycie jak tylko P4 otrzyma takowe informacje na piśmie, to szybko zaczniecie znów sprzedawać i mieć pełne półki telefonów, a nie ATRAP !!!!! I będziecie mieć zielone światło co do zmiany agenta, bez konsekwencji.
Tylko musimy to zrobić razem, tylko w grupie SIŁA !!!!
ps. jeżeli macie zaprzyjaźnione SIS/MP/POS wiadomo jakiego agenta w swoim rejonie przekażcie im tą informacje i dajcie ten link do poczytania.
ps.1 jeżeli właściciele salonów chcą się poradzić służę pomocą na PW, E-mail, a zainteresowani wiedzą jak znaleść do NAS numer telefonu chętnie pomożemy
Ostatnio edytowany przez POS Hrubieszów/Chełm (2010-01-20 18:26:50)
Offline
Moi Drodzy! Na dniach będziemy wiedzieć, kto nas przejmie. Connex ostatecznie pada. Już nie dostanie następnej szansy.
Trzeba przeczekać. Nie mamy wyjścia.P4 przede wszystkim zależy na płynności sprzedaży i obsługi klienta, szczególnie tego przechodzącego od innego operatora.
Offline
jagna napisał:
Moi Drodzy! Na dniach będziemy wiedzieć, kto nas przejmie. Connex ostatecznie pada. Już nie dostanie następnej szansy.
Trzeba przeczekać. Nie mamy wyjścia.P4 przede wszystkim zależy na płynności sprzedaży i obsługi klienta, szczególnie tego przechodzącego od innego operatora.
To pewna informacja??
Offline
A ja już jutro podpisuje list intencyjny z innym agentem.
Jutro rankiem będzie oficjalny komunikat. Zgłosi się ktoś do Was. Bądźcie spokojni. Łgam klientom, że "brewka mi nie pyknie".Na stanie mam 8 telefonów i jakoś kręcę.Tylko brak modemów mnie dobija.Ludziska łażą i narzekają, a ja robię głupią minę. Nikomu nic nie mówcie, bo fama pójdzie, ze to Play upada. Mówię, że magazyn się zaopatruje. I lada dzień będzie.Jak to pójdzie do neta, to będziemy mieć kocioł z wystraszonymi klientami,
Sądzę, że przyszły tydzień ruszę z nowym agentem. Inni agenci nie żądają zabezpieczenia, więc nie trzeba się obawiać nowego wydatku / zanim stare zabezpieczenie się zwolni/ Myslę, że trzeba odesłać im telefony kurierem i zażądać rozliczenia na cito oraz zwolnienia sublokaty..
Ostatnio edytowany przez jagna (2010-01-26 21:47:56)
Offline
Użytkownik
I jest oficjaly komunikat:
http://gsmonline.pl/portal/news/news.js … ,partnerów
Także, od północy sa wyłaczone wszelkie dostępy do pisania umów PLAY, nTV, Netia i jeszcze dzi ś będą wyłaczone DEMO linie. A to oznacza, że umowa SUB-DEALERSKA jesr rozwiązana automatycznie bo nasze POS/SIS/MP mają deautoryzację, więć teraz smiało można rozmawiać z innym Agentem PLAY
Ostatnio edytowany przez POS Hrubieszów/Chełm (2010-01-27 10:18:52)
Offline
wiecie do jakiej firmy przejdziecie żeby nie trafić na typu connex !!! tez tak czuje ze za kasa sobie poczekamy teraz nasze oczy przed klientami świeca jak gwiazdy na niebie.
Ostatnio edytowany przez ZUZKA (2010-01-27 10:53:28)
Offline