MalaBS - 2009-12-15 18:16:29

Witam!
To forum jest poświęcone właścicielom,konsultantom pracującym w POS/SIS/MP PLAY, pod agentem spółki Connex z Poznania.
Proszę tylko o szczere wypowiedzenie swojej reakcji i opinii co do współpracy z sółką Connex i co do zatowarowania, płatności, prowizji, itd.......

PlayStrzyżów - 2009-12-17 11:55:22

Jeśli chodzi o zatowarowanie. Najczęściej dostępności towarowe świecą pustkami, zdarza się, że jest możliwość zamówienia 2-3 modeli telefonów na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy". Sprowadzenie telefonu, który nie jest w podstawowej dostępności (np. pod klienta) graniczy z cudem.
Wypłaty prowizji są opóźniane. Często trzeba zadzwonić do firmy i o prowizji przypomnieć.

PlayKozienice - 2009-12-17 12:00:41

Mam podobne zdanie. Jeśli chodzi właśnie o dostępność telefonów to jest ona ostatnio rzadziej i telefonów mniej. Również brak starterów w dostępności a brakuje mi ich. Jak wiadomo jest okres przedświąteczny więc powinni dostarczać więcej telefonów aby nie trzeba było odsyłać klienta na "poczekalnie".
Ps.
Zróbcie Taką Mega dostępność telefonów jakie macie, żeby można je było dostać jeszcze przed świętami :)) i wyślijcie wszystko co dany salon zamówi :)
Pzdr!

playmphone - 2009-12-17 13:08:29

Porażka Totalna Jeśli chodzi o dostępność Brak czegokolwiek dosłownie Czasami zabłysną i coś przyślą ale zaraz sie to sprzedaje i dalej zapętla się sytuacja z brakiem czegokolwiek . Dzięki tej firmie Pracownicy Mogą się wyszkolić w sterowaniu Klientem No bo Jak przekonać go do Yari skoro chce E52 której nie będzie..............
Po zapytaniu Czy mogę zamówić jakoś Nokię E63 dla klienta Cytuje;
"Możemy zapomnieć o tym telefonie nie ma Go w Connex Tym Bardziej w P4 Proszę zaproponować klientowi Coś innego"
Widocznie dla naszych salonów Telefony z Connex Są jak Koran Dla innowierców Popatrz Ale nie dotykaj bo jest to dla ciebie nie dostępne!

MalaBS - 2009-12-17 13:41:43

Dziekuję za pierwsze opinie, oto chodziło, super.
Mamy też pierwsze sygnały od właśniciela POS, że to forum się bardzo nie podoba kierownictów spółki, i straszą prawnikami, że to się skończ sądem itd. :P, tylko czy forum w Polsce już jest karane :D ??, każdy ma prawo wyrazić swoją opinię, ludzie przecież już od kilkunastu lat mamy demorkację i wolność słowa.


,pozdrawiam>>>

PlayPlay - 2009-12-17 13:46:31

Panowie generalnie bolączki są u każdego takie same
Fatalne zatowarowanie
Prowizja wypłacana dopiero po interwencjach

Pozostaje pytanie co zrobić aby to się zmieniło, bo istniejący stan rzeczy nie możne istnieć w nieskończoność...
bo albo niech się Connex restrukturyzuje albo czas na zmianę agenta.....

MalaBS - 2009-12-17 14:18:17

Dlatego powstało to forum, bo niech się ludzie wypowiedzą jak jest naprawdę, bo podobno to nie nowość i nie pojedyńcze przypadki w blokowaniu wypłaty prowizji, słaba dostepczość itd

Mati - 2009-12-17 16:01:53

PlayPlay powodzenia ze zmianą agenta możesz sobie ich postraszyć !!! widze że nie jesteś w temacie ;) radze Ci wczytać się w podpisaną umowę subdilerską między tobą a connex-em pozatym co da takie pisanie na forach o swoich bólach w rozliczeniach czy zatowarowaniu...NIC. I jeszcze jedno dlaczego osoba twożąca to forum nie podała skąd pochodzi kim jest??? a wiadomość na webmaila wysłała z "jakiejś" poczty troche odwagi jeżeli wogóle chcesz zaczynać takie powstanie salonów przeciw connex-owi...krótko mówiąc nie róbmy z siebie dziadów takich jak robi z siebie connex!!!

MalaBS - 2009-12-17 16:17:41

Mati ??
Jako Admin to nie muszę się przedstawiać, powstało to forum na prośbę jednego z właścicieli POS, już wkrótce on też się wypowie w tej kestii, a po drugie Ty też się nie określiłeś skąd jesteś, a wymagasz tego od innej osoby.




pozdrawiam>>>

jagna - 2009-12-17 17:57:53

Witam, Wszystko jest ok pod warunkiem, że płacisz końcówki zgodnie z procedurą czyli po otrzymaniu pliku z refundacją. Fajnie się bierze od klienta kasę za telefon i się nia obraca przez prawie miesiąc, ale.... później trzeba to oddać.Bo jak nie- potracenie nastapi z prowizji.Faktem jest, że brak jest jakiejkolwiek info o zadłużeniu np. miałam 2000 zł końcówek do zapłacenia, a gdy poprosiłam o rozliczenie, dostałam taki plik, ze byłam w szoku. Było jakies 7.000 zł długu i nie mogłam zrozumieć: why?!
Otóż brak rozliczenia Connex z P4 skutkuje tym, że to na nas wisi dług. Dopiero jak przyjdą f-ry kor, to mamy mniejsze obciążenie.
Jeśli chodzi o zatowarowanie to nie jest tajemnicą, iż Connex cienko przędzie u P4.Z tego co słyszałam, zanosi się na buuuum naszego agenta.Umowa nas zobowiązuje, ale jesli będziemy dobrze pracować, możemy wypowiedzieć umowę zgodnie z warunkami wypowiedzenia i w międzyczasie podjąc rozmowy z innym agenetem, żeby deautoryzacja u Connex i autoryzacja u innego agenta przebiegła płynnie.P4 też zależy, aby utrzymać dobrze prosperujące punkty. Tak, aby klient nie odczuł chwilowego zawieszenia usług.
Mam wrażenie, że Connex mam kiepskiego menedżera.
Jestem czasem wściekła, że klient do mnie przychodzi i nie ma e63, e52, w995 itd, jedzie gdzie indziej i dostaje, to co chce.
Wniosek z tego taki: Connex ma  ograniczony dostęp do puli modeli telefonów.

alavit - 2009-12-17 19:57:14

Witam wszystkich.
Nie wiem czy dobrze rozumiem problem ale chodzi o to, że jest też problem z refundacją telefonów przez P4.
Przykład MNP. Klient przenosi numer dzisiaj w opcji "one visit" i dzisiaj dostaje telefon (który jest już u nas 35 dni, więc już prawie trzeba za niego zapłacić w całości zgodnie z fakturą) a numer w P4 bedzie aktywny dopiero za 40-60 dni i dopiero wtedy nastapi refundacja telefonu przez P4. De facto więc my wydając klientowi telefon za 1zł. musimy zapłacić za niego 1000zł zgodnie z terminem płatności i czekać na refundację dwa miesiące (przykład). Nie mamy telefonu a na naszym koncie zablokowane 1000zł i albo zapłacimy z własnej kieszeni (prowizji) albo nie dostaniemy nastepnego telefonu bo wyczerpał nam się "limit". Czyli "one visit" jest pod tym wzgledem mało korzystne.
Pozdrawiam
Gall Anonim

jagna - 2009-12-18 07:35:24

Tego nie jestem pewna, czy MNP nas obciąża.Na pewno wisi na stanie, do momentu aktywacji w Happyphone. Ja odesłałam telefony, które miałay być rzekomo przeterminowane, a dług zamiast się zmniejszyć- powiiększył się. Dzwonienie do ksiegowych w niczym nie pomogło.Panie kompletnie sobie nie radzą, choć są miłe. Często nie odbierają telefonów, więc trzeba brać je podstepem i dzwonić na stacjonarny. Pan W.M. jest łaskawcą tzn. odbierze chyba tylko jak ma dobry humor czyli bardzo rzadko.
Generalnie: jeśli nie ma dobrej komunikacji, to jest wiele nieporozumień i niepotrzebnych nerwów. Boje się im wpłacic końcówki, bo zastanawiam się czy wypłaca mi prowizję.Czy nie znajdą znowu jakiegoś rzekomego zadłużenia.Tak  przynajmniej jakiś grosz zostaje w kieszeni za poczte, kuriera, papier ksero i tusz do drukarki.Proza życia i prawo dzungli:))))

POS Hrubieszów/Chełm - 2009-12-18 10:26:04

Witam!
Muszę się włączyć do miłej dyskusji, powiem tyle, że popieram wszystkie Wasze opinie i potwierdzam, ponadto wczoraj miałem telefon od p. W.M. , że za to forum będę miał wojne z Connex i tego tak nie zostawią i prawnik ma mu doradzić jak to zaskarżyć do sądu:) , czekam na pozew. Ponadto w moim przypadku kierownictwo w/w firmy próbowało bardzo brzytkiego kroku, a mianowicie próbowali podkupić mój lokal który aktualnie wynajmuje na jeden z salonów PLAY ( także przestroga dla wszystkich!!!). Tak jak dobrze wiecie z dostepnością jest różnie, kontakt telefoniczny dramat, niemają już kierowników regionalnych niema się do kogo zwrócić ( ps. pozdrowienia dla Grzegorza, trzymaj się ).
Wczoraj rozesłali nową formę rozliczenia, fajnie że w porę :) , ja próbuję ustalić jakie mam aktualnie zadłużenie, to co tydzień  lub dwa mam inną kwotę podawaną :[ , i dodam na koniec, jedna z osób z tej firmy powiedziła mi wprost, że nie są bankiem i fundacją charytatywną, jak chciałem się dogadać co do spłaty mebli i zaległych końcówek. I od 4 miesięcy mam niewypłacane nawet 1zł prowizji :(
Także sami widzicie jak jest.
ps. fajnie, że jest to forum, bo zarząd spółki twierdzi, że tylko jak mam takie problemy, a wszyscy są OK, tylko się mylą, bo jest w stałym kontakcie z zaprzyjaźnionymi POS/MP/SIS i mają całkiem inne zdanie, co potwierdza ta dyskusja.

,pozdrawiam

PlayPlay - 2009-12-18 10:37:50

Jeżeli pan W.M. jest zorientowany o powstaniu tego forum to może wyciągnie z niego wnioski i poprawi współprace z nami, bo migracja do innych agentów będzie tylko kwestią czasu jeżeli nic się nie zmieni...

POS Hrubieszów/Chełm - 2009-12-18 10:53:37

Dokładnie...........

jagna - 2009-12-18 18:52:58

Nie jest tajemnicą, że inni agenci P4 są wspaniale zorientowani w sytuacji. I czekają, żeby łyknąć, co się da, po CONNEX.Myślę, że pan W.M nic nie może zrobić piszącym na forum, bo to jest prawda!!!!! Nikt nikomu nie ubliża, dzielimy się spostrzeżeniami.
O Bosche!
Dlaczego to Krismilton albo POLONUS nie przyjechał szukać salonu????!!!! Tylko Connex, który nie potrafi funkcjonować w konkurencyjnej gospodarce.
Hi hi hi- przynajmniej ekipa Connex ma lekturę:)

POS Hrubieszów/Chełm - 2009-12-18 19:44:05

Dodam jeszcze, że dziś od godziny 10.00 - 16.30 próbowałem sie dodzwonić do księgowości Connex, bez rezultatu, ani komórka, ani stacjonarny nie odbieraja i oddzwaniają ,ani na @ nie odpisują, super  !!!!  Róbcie tak dalej napewno przekonacie do siebie właścicieli POS/MP/SIS


ps. podobno o forum wie i śledzi także zarząd P4 :applause:

MalaBS - 2009-12-18 19:52:36

I jeszcze pojawiła się mała prośba do wszystkich o wpisywanie adresów @ znajomych POS/MP/SIS z całej Polski i z Waszych rejonów co pracują pod agentem Connex.


,za pomoc z góry dziekujemy





pozdrawiam>>>

przeciag1 - 2009-12-18 21:54:52

Mam nadzieje że znajdziemy wyjście z tej mało komfortowej  sytuacji i nie damy się pogrążyć finansowo.
Z tego co widzę to kaucja <10.000tyś to za mało na pokrycie mojego zadłużenia  wobec tej firmy mimo iż nie miałem przestoju w podpisywaniu umów a wszystkie prowizje od 10-2008-12-2009 były rozliczane na poczet mebli -a później nie wiadomo czego.Czekam na obiecane rozliczenie które cytuje  ,,ma być dla mnie korzystne" może pomoże mi to podjąć decyzje co robić dalej. Ja mam wrażenie że jestem okradany. Moja księgowa zabiera się za szczegółową kontrole mojej  współpracy  z tą firmą. Wynikami się podzielę.

PlayPlay - 2009-12-22 16:13:14

Chciałbym jeszcze zauważyć że od faktur prowizyjnych zapłaciłem VAT i podatek dochodowy a prowizji od kilku miesięcy jak nie ma tak nie ma......
W tej sytuacji wystąpię do Urzędu Skarbowego o zwrot tych podatków z powodu nie zapłacenia faktur przez firmę Connex.

POS Hrubieszów/Chełm - 2009-12-22 19:46:15

PlayPlay - Bardzo dobrze niech Connex wie, że nie tylko oni mają prawników i się za nich chowają, po drugie w/g prawa niemają prawa zabrać 100% naszego wynagrodzenia na jak to oni twierdzą "zadłużenie" nasze.
Jeśli mam Pan p. W.M. i p. N.I. takich mądrych prawników to zobaczymy ja z tego się wybronicie :
"jeśli potrącane są inne należności (nie alimenty), można zabrać tylko 1/2 pensji, która zostaje po odliczeniu tzw. kwoty wolnej od potrąceń, równej minimalnemu wynagrodzeniu. Gdy pracownikowi trzeba odjąć pieniądze na poczet kilku długów, np. alimentacyjnych i wobec banku, potracona suma nie może być większa, niż 3/5 pensji netto.
Jeśli wśród długów nie ma alimentów – zabrać można 1/2 pensji."

Także proponuje każdym, co mają  zabrane 100% prowizji skierować sprawę do Sądu pracy i domagać się swojego wraz z odsetkami. Ja Was poinformuje o wyniku swojej sprawy.



Witam!
Mam pytanie: Czy udało się komuś z Was skontaktować telefonicznie z dz. księgowości Connex w sprawie ewentualnego rozlicznie, wyjaśnienia zadłużenia w miesiącu grudniu, my dzwonimy, piszemy @ i bez odbioru, dramat :( !!!!!!! :(

rraaddoo - 2010-01-04 21:29:07

Witam
prowadzę MP od maja , uważam , że wszystko co tu piszecie niestety jest bezwzględną prawdą dodam jeszcze że jak podpisywałem z nimi umowę to np. limit kredytowy miał być na 15000 ,telefon demo linia miał być za free , kurier UPS którym wysyła się umowy tez miał być free , a nagle dostaję sterte faktur do zwrotów kosztów za wyżej wymienione usługi , i wszystkie ustalenia z regionalnymi szlag trafiły (pozdrowienia dla Huberta) , temat rzeka .... dostałem tylko raz prowizję chyba w sierpniu  .
Współpracuje tez z inną firmą w innej branży na bardzo jasnych i prostych warunkach:
towar nie jest moją własnością
pobieram pieniądze w imieniu tej firmy
firma ta dba oto abym miał wszystko na stanie ,sami odbierają i dostarczają za pośrednictwem kuriera towar
płacą za każdą umowę nawet za wymianę szprzętu
wszystkie nalezności pobierają raz w tygodniu
a ja wystawiam fakturę prowizyjną na koniec miesiąca i za 14 dni mam pieniądze na końcie(czego w Connexie brakuje)

pozdrawiam i poważnie zastanawiam się nad zmianą firmy Connex na inną .......

alavit - 2010-01-05 22:30:11

rraaddoo napisał:

pozdrawiam i poważnie zastanawiam się nad zmianą firmy Connex na inną .......

No tak tylko ta umowa na 2 latka.

PlayPlay - 2010-01-06 10:19:09

@alavit   Nie ma zanaczenia długość umowy, nie wywiązaują się z jej warunków. Zresztą wiemy że Connex jest na celowniku P4
albo wezma się uczciwie do roboty albo P4 podziękuje za współprace. Kwestia czasu.....

rraaddoo - 2010-01-06 10:43:09

a jak jest z premiami za wykonanie planu czy dostajecie je?
podobno są dwa progi 20% i 30% czytak???
a próg ustala p4 a nie connex???

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-01-08 07:35:59

Na początek , Najlepszedgo dla Wszystkich z Nowym Rokiem, oby ten był lepszy od 2009 ( wiecie o co chodzi :)  ) 
, a co do tego:

Krosno napisał:

Witam ...Jakie macie odczucie w związku z nowym rokiem i jak długo to jeszcze potrwa?Krosno pozdrawia wszystkich .....Paweł

,wiem, że już na dniach będą konkretne decyzje w zarządzie P4 co do Connex, o wynikach dam znać :D

PlayPlay - 2010-01-08 11:11:14

Na pewno nie jest dobrze. Ale nie ma też co panikować, złożą odwołanie i wtedy zobaczymy....
Zwócił bym jednak uwagę na fakt że spółka jest nie rentowna, z informacji które są zawarte w tym artykule wynika że przychody prawie
9 mln. a strata 200tys. Wniosek nasuwa się sam - zarząd do natychmiastowej wymiany !!!! Żeby przy takich przychodach generować stratę... przecież to skandal ludzie !!!!
A tak przy okazji mamy odpowiedź na pytanko dlaczego nie wypłacają nam prowizji......

PlayPlay - 2010-01-08 11:39:19

Po trzech kwartałach przychody prawie 9 mln. za cały 2009 jescze nie wiadamo bo IV kwartał pewnie będzie znany luty/marzec.
Jeżeli mają strate 200tys to przepraszam w jaki sposób zarabiają ????? Nie mylić przychodu z dochodem panowie....

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-01-09 18:41:21

W każdym bądź razie wiadomo dlaczego nie wypłacają na czas lub wogóle naleznych prowizji :wkurzony:

Masakra - 2010-01-12 22:35:33

Witam
Prowadzę MP
Usterki jak wszędzie.

1. Brak wypłaty prowizji
2. Brak telefonów - często na stanie mamy poniżej 5 słuchawek.
3. Brak odpowiedzi na maile.
4. Telefonów nikt nie odbiera.
5. Realizacji telefonów na zamówienie - brak.
6. Magiczna aplikacja HPhone nijak się ma rozliczeń - po co ją stosować??
7. Co chwilę nowe duplikaty do korekt i F-Vat - aby patrzeć jak doślą duplikat-duplikatu do duplikatu.
8. Connex gubi się w rozliczeniach - to że masz nadpłatę to w Connex wcale nie znaczy że coś nam się należy.

Dla mnie ta współpraca to katastrofa.
Nie mam aż takich problemów z rozliczeniami bo płacę końcówki i wszystko co jest do płacenia.
Grunt to nie dopuszczać do kompensat.


Jeżeli czyta to ktoś z P4 to zwracam uwagę na to jak wyglądają punkty prowadzone przez Connex.
Jak wygląda PLAY na tle innych operatorów?.
Bardzo dobra oferta ale 5 telefonów w witrynie?.
Który punkt konkurencji pozwala sobie na takie braki towarowe.
Jak może działać punkt który nic nie może klientowi obiecać, nic nie może sprowadzić.
P4 widząc co się dzieje samo powinno przekierować zainteresowane punkty pod innego Dealera.
Dlaczego tak się nie dzieje?.

rraaddoo - 2010-01-13 21:08:26

to już 2 tygodnie bez dostawy telefonów ?????? ehhh.....

PlayPlay - 2010-01-14 10:46:54

to już 3 miesiące bez prowizji !!!!! ehh.....

rraaddoo - 2010-01-15 09:00:43

jakiej prowizji niedostałeś rozliczenia że to ty jesteś im winien nie oni tobie ,  bo własnie ja tak mam .
ale poszło kilka słuchawek za gotówkę i sobie odbiłem............:)

PlayPlay - 2010-01-15 12:21:42

Jak się kręci ogólnie ?? U Was też taki zastój ?

rraaddoo - 2010-01-15 12:32:07

ludzie pytają tylko niema telefonów i modemów więc i sprzedaży brak ,
ale podobno początek przyszłego tygodnia przyniesie duże zmiany jeśli chodzi o CONNEX ,jestem ciekaw pod kogo trafią MP...........??

PlayKozienice - 2010-01-15 15:05:34

duże zmiany tzn?

PlayKozienice - 2010-01-19 14:41:12

wiadomo cos?

rraaddoo - 2010-01-19 14:43:15

Szanowni Państwo



W dalszym ciągu czekamy na dostawę zamówionych telefonów od P4. W związku z brakiem dostaw towaru od Operatora nie możemy dostarczyć do Państwa zamówionego towaru.

Jak tylko sytuacja ulegnie zmianie, otrzymacie Państwo informację mailową


hehehe---oj , coś mi się  zdaje ,że ta sytuacje nie ulegnie zmianie,

PlayKozienice - 2010-01-19 14:44:00

no pewnie nie predko : D

rraaddoo - 2010-01-19 14:45:15

czy można wypowiedzieć im umowę a za przyczynę podać brak dostaw???????????????????????

PlayKozienice - 2010-01-19 14:47:05

a tego to nie wiem. musiał bys poczytac dokładnie w umowie z nimi.

rraaddoo - 2010-01-19 14:51:36

mósiałby chyba KRS przyjechać i z powodu braku sprzedaży czyli braku zatowarowania cofnąć nam autoryzacje i wtedy umowa sama sie rozwiązuje , czy tak ???:)

PlayKozienice - 2010-01-19 14:59:35

chyba tak. ale defacto to nie nasza wina ze jest brak zatowarowania. Tylko connexu.  Prędzej wydaje mi sie, że nastapila by zmiana agenta.

ale w sumie nie ma co gdybac co by było gdyby.
Czekamy na rozwoj sytuacji tyle nam zostało.

rraaddoo - 2010-01-19 15:03:42

tak , ale zmiana nie nastąpi dopuki obowiązuje nas umowa z connexem , wypowiedzenie trwa 3 miesiące , mósiałby connex wypowiedzieć wtedy mogło by być od razu

PlayPlay - 2010-01-19 16:19:09

Scenariusz przewiduje następujący: P4 dziękuje firmie Connex za współprace i żegna się z nią oziemble, a my następnie robimy to samo :-)

alavit - 2010-01-19 20:02:49

rraaddoo napisał:

czy można wypowiedzieć im umowę a za przyczynę podać brak dostaw???????????????????????

Umowę można rozwiązać za porozumieniem stron. Tylko czy ta druga strona to (porozumienie) przyjmie. Bardziej drastycznym rozwiązaniem jest doprowadzić do deautoryzacji Posu i umowa zostanie rozwiązana automatycznie.

Masakra - 2010-01-19 21:55:06

Witam ponownie.

Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym zrywaniem umów.
Co chcecie uzyskać zerwaniem umowy? Zdeautoryzowanie punktu?
I co wam to da? Zakończycie sprzedaż oferty i ktoś inny otworzy w waszej miejscowości punkt.
Connex ma autoryzację na punkt sprzedaży a wy macie punkt.
Jeżeli wypowiecie umowę Connexowi to stracicie autoryzację.
Inny dostawca nie może w tej samej lokalizacji otworzyć nowego MP bo nie dostanie autoryzacji.
Trzeba dążyć do zmiany dystrybutora i dopiero do rozwiązania umowy z Connexem bo zostaniecie w tzw "ręką w nocniku"
Ja dzwoniłem do przedstawiciela KIM i dał mi do zrozumienia że nie można tak sobie zmieniać dystrybutora.
Jeden dystrybutor nie może podbierać punktów drugiemu.

O pomoc prosiłem także regionalnego ale im bardziej zależy na sprzedaży niż na tym kto ma punkt albo nic nie mogą w tym przypadku zdziałać..
Coś na zasadzie "jak ty padniesz to ktoś inny otworzy to za ciebie"

Jeżeli Connex nie wygra z Urzędem Skarbowym (US to mocny przeciwnik - Optimusa też wykończył a Optimus działał legalnie) to ktoś przejmie nasze MP i pytanie pozostaje tylko takie czy Connex zwróci nam kaucję i wypłaci zaległe prowizje??
To że P4 raczej zrezygnuje z Connexu jest raczej oczywiste ale czy tak się stanie czas pokażę.

Szkoda tylko że te nasze punkty świecą pustkami, a my świecimy oczami.
Prawie już miesiąc bez sprzedaży.

PlayPlay - 2010-01-20 12:27:10

Masakra napisał:

O pomoc prosiłem także regionalnego ale im bardziej zależy na sprzedaży niż na tym kto ma punkt albo nic nie mogą w tym przypadku zdziałać..
Coś na zasadzie "jak ty padniesz to ktoś inny otworzy to za ciebie"

Widzisz czyli regionalny regionalnemu nie równy. Ja prosiłem swojego o pomoc i widzę że mu zależy abym zmienił agenta bo się angażuje.

rraaddoo - 2010-01-20 15:09:50

jak dobrze to rozegrać to w kilka dni można deautoryzowć punkt i go autoryzować pod kimś innym---tylko do tego są potrzebne dobre chęci regionalnego a tu ich brak

PlayKozienice - 2010-01-20 16:18:00

;/ mnie coraz bardziej dobija ten brak sprzedazy. Dosłownie ile mozna sprzatac :( ehh...

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-01-20 18:25:52

Witam!
Słuchajcię nie ma tak co siedzieć i nic nie robić i czekać, bo to tylko bije w naszą kieszeń, trzeba podjąć radykalne i ostre kroki, ale tylko razem możemy coś z działać, moja propozycja :
1/ wszelką pisma jak piszecie do Connex piszcie, też do wiadomoście Zarządu P4 ul. Taśmowa 7 ,02-677 Warszawa ( my już to praktykujemy od grudnia 2009r )
2/ niech każdy właściciel POS/SIS/MP napisze informację do Connex i DW Zarządu P4 drogą pocztową i co ważne "ze zwrotnym potwierdzeniem odbiory", że rozwiązuje umowe Sub-dealerska w trybie natychmiastowym za powód podajcie to co jest aktualnie nie tak np. :
a/ brak wypłaty prowizji od .............
b/ brak komunikacji @, telefonicznej
c/ brak zadowarowania(dostępczości) od 1.01.2010r.

I jesteście dalej zainteresowani prowadzeniem działalności związanej z P4, tylko pod innym agentem.


I zobaczycie jak tylko P4 otrzyma takowe informacje na piśmie, to szybko zaczniecie znów sprzedawać i mieć pełne półki telefonów, a nie ATRAP !!!!! I będziecie mieć zielone światło co do zmiany agenta, bez konsekwencji.
Tylko musimy to zrobić razem, tylko w grupie SIŁA !!!!

ps. jeżeli macie zaprzyjaźnione SIS/MP/POS wiadomo jakiego agenta :P w swoim rejonie przekażcie im tą informacje i dajcie ten link do poczytania.
ps.1 jeżeli właściciele salonów chcą się poradzić służę pomocą na PW, E-mail, a zainteresowani wiedzą jak znaleść do NAS numer telefonu chętnie pomożemy

rraaddoo - 2010-01-23 10:02:15

dlaczego wszędzie podają , że connex ma 30 sklepów PLAY a ma ich faktycznie prawie 80 ??????????--nawet regionalny  tak mówi , hmmm....czegoś tu nie rozumiem???

jagna - 2010-01-25 07:44:10

Moi Drodzy! Na dniach będziemy wiedzieć, kto nas przejmie. Connex ostatecznie pada. Już nie dostanie następnej szansy.
Trzeba przeczekać. Nie mamy wyjścia.P4 przede wszystkim zależy na płynności sprzedaży i obsługi klienta, szczególnie tego przechodzącego od innego operatora.

Dziadek - 2010-01-25 15:38:28

witam wszystkich. musimy zaczac działac. tez siedze juz 3 tydzien bez dostawy, nie mam kontaktu z connexem, Pan W.M nie odbiera i ma nas gdzies. pozdrawiam

Masakra - 2010-01-25 19:14:45

jagna napisał:

Moi Drodzy! Na dniach będziemy wiedzieć, kto nas przejmie. Connex ostatecznie pada. Już nie dostanie następnej szansy.
Trzeba przeczekać. Nie mamy wyjścia.P4 przede wszystkim zależy na płynności sprzedaży i obsługi klienta, szczególnie tego przechodzącego od innego operatora.

To pewna informacja??

rraaddoo - 2010-01-26 09:14:18

ja to słyszałem już dwa tygodnie temu

jagna - 2010-01-26 21:37:25

A ja już jutro podpisuje list intencyjny z innym agentem.
Jutro rankiem będzie oficjalny komunikat. Zgłosi się ktoś do Was. Bądźcie spokojni. Łgam klientom, że "brewka mi nie pyknie".Na stanie mam 8 telefonów i jakoś kręcę.Tylko brak modemów mnie dobija.Ludziska  łażą i narzekają, a ja robię głupią minę. Nikomu nic nie mówcie, bo fama pójdzie, ze to Play upada. Mówię, że magazyn się zaopatruje. I lada dzień będzie.Jak to pójdzie do neta, to będziemy mieć kocioł z wystraszonymi klientami,
Sądzę, że przyszły tydzień ruszę z nowym agentem. Inni agenci nie żądają zabezpieczenia, więc nie trzeba się obawiać  nowego wydatku / zanim stare zabezpieczenie się zwolni/ Myslę, że trzeba odesłać im telefony kurierem i zażądać rozliczenia na cito oraz zwolnienia sublokaty..

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-01-27 09:52:43

I jest oficjaly komunikat:
http://gsmonline.pl/portal/news/news.js … ,partnerów


Także, od północy sa wyłaczone wszelkie dostępy do pisania umów PLAY, nTV, Netia i jeszcze dzi ś będą wyłaczone DEMO linie. A to oznacza, że umowa SUB-DEALERSKA jesr rozwiązana automatycznie bo nasze POS/SIS/MP mają deautoryzację, więć teraz smiało można rozmawiać z innym Agentem PLAY

PlayPlay - 2010-01-27 10:37:55

@jagna Mam nadzieje nie będę złym prorokiem ale coś czuje że na to "zwolnienie zabezpieczenia" to sobie poczekamy...... :(

ZUZKA - 2010-01-27 10:51:24

wiecie do jakiej firmy przejdziecie żeby nie trafić na typu connex !!! tez tak czuje ze za kasa sobie poczekamy :( teraz nasze oczy przed klientami świeca jak gwiazdy na niebie.

przeciag1 - 2010-01-27 10:54:20

Witam ja całkowicie juz w styczniu zdecydowałem o zamknięciu punktu. Odesłałem demo wczoraj i czekam na rozwój wydarzeń -zwrot kaucji i rozliczenia ciekawe co sie stanie z naszym wkładem.

PlayPlay - 2010-01-27 11:24:41

Z polecanych agentów przez regionalnego to Viamind i Selfon. Ja trafię prawdopodobnie pod tego pierwszego. Na południu Polski wiem że się dobrze pracuje z firmą Baltimpex.

rraaddoo - 2010-01-27 11:39:06

słyszałem że KIM bardzo mało płaci dla MP????

PlayPlay - 2010-01-27 11:55:13

a to nie jest tak że stawki prowizyjne u każdego agenta są takie same ???? W Connex w MP/SIS dla przykładu OP60 PRO(24) 84zł netto, OP65 (24) 91zł netto, internet 5GB (18) 49zł netto, Tarfa miesiąca OP65 (24) 72,80zł netto. Też takie były u Was ?

ZUZKA - 2010-01-27 12:04:40

tak to jest my dostaniemy przydział do jakieś firmy automatyczne ? ja niby dostałem przydział do polonus tel to jest niby odgórnie z p4 !!??

jagna - 2010-01-27 18:34:29

Obligatoryjnie agenci zostali przyznani.Podzielili nas jak kawałe tortu. Mam też dylemat: jak odeslę telefony, czy wypłacą mi prowizję???.Telefony mogą być zabezpieczeniem, ale ich wartośc rynkowa jest inna anieżeli w Connex.
Jeśli nie odeślę- nie rozliczą się ze mną.
Być albo nie być- oto jest pytanie!
Krismilton płaci jak każdy-ważne, że na czas!!!

alavit - 2010-01-27 20:48:37

jagna napisał:

Obligatoryjnie agenci zostali przyznani.Podzielili nas jak kawałe tortu. Mam też dylemat: jak odeslę telefony, czy wypłacą mi prowizję???.Telefony mogą być zabezpieczeniem, ale ich wartośc rynkowa jest inna anieżeli w Connex.
Jeśli nie odeślę- nie rozliczą się ze mną.
Być albo nie być- oto jest pytanie!

Mam ten sam dylemat. Poza tym jeszcze jeden dylemat-czy warto wystawiać fakturę prowizyjną, bo vat trzeba będzie zapłacić a nie wiadomo czy prowizja wpłynie.

jagna - 2010-01-27 20:55:05

alavit napisał:

jagna napisał:

Obligatoryjnie agenci zostali przyznani.Podzielili nas jak kawałe tortu. Mam też dylemat: jak odeslę telefony, czy wypłacą mi prowizję???.Telefony mogą być zabezpieczeniem, ale ich wartośc rynkowa jest inna anieżeli w Connex.
Jeśli nie odeślę- nie rozliczą się ze mną.
Być albo nie być- oto jest pytanie!

Mam ten sam dylemat. Poza tym jeszcze jeden dylemat-czy warto wystawiać fakturę prowizyjną, bo vat trzeba będzie zapłacić a nie wiadomo czy prowizja wpłynie.

Ja wystawiłam. Inaczej nie możesz dochodzić roszczeń.Zawsze jeszcze pozostaje sąd internetowy, albo pozew zbiorowy./gdyby innym tez nie zapłacili/.Jesli Ci nie zapłacą, to ponoć można wystapić do US o zwrot.Ponoć!!! Ale tylko ze slyszenia to wiem.

alavit - 2010-01-27 21:12:32

Sąd sądem ale jak wynika z artykułu z podanego wcześniej linku "majątek spółki Connex Sp zo.o., podlega zajęciu tytułem zabezpieczenia roszczeń organów podatkowych". Czyli najpierw US potem inni czyli m.in. my.

jagna - 2010-01-28 07:35:01

Wiesz.... w działalność gospodarczą wpisane jest pewne ryzyko zawodowe. Ubolewam i też się martwię, ale do stracenia mamy Tylko albo Aż!!! ostatnią prowizję. Ewentualnie jej wypłata sie opóźni.Zaczniesz działać z innym agentem i nadrobisz.Może w końcu dostawy będą na czas i z  dużym wyborem. Nie tak jak w Connex. 5 modeli na krzyż, w tym 4 samsungi i 1 lg.
Kurczę! Tylko co z tymi " drogimi meblami" Connex? Kto je teraz odkupi jak trzeba będzie je zdementować. Sis-y pewnie zostaną zmuszone do nowej wizualizacji za jedyne 7,5 tyś brutto.

alavit - 2010-01-28 08:59:29

Jeśli chodzi o meble to zostawiasz to co potrzebujesz (jeśli masz nową wizualizacje) czyli: biurko czosnek, szafka combo, promocje, fresh, multimedia (to będzie abonament) a resztę próbować sprzedać z ogłoszenia lub poprzez nowego agenta. Powstają nowe salony i odkupią za jakieś grosze (niestety).

ZUZKA - 2010-01-28 10:57:06

wiecie coś na temat firmy abitel dostałem ofertę  i stawki prowizyjne są bardzo wysokie chyba sie na nich zdecyduje!! dzisiaj rozmawiałem z moim opiekunem i powiedział ze możemy sobie sami wybrać firmę pozdrawiam

jagna - 2010-01-28 15:57:48

U mnie powiedziano, że mam oblig. Abitel? handlowałam z nimi. Też miał problemy z US swojego czasu. Pracownik ich zakapował, że handlują na lewo telefonami.  Wybierajm szybko agenta, bo będziesz czekać długo na autoryzację.
Jeśli jesteś SIS to stawka jest niższa od tzw. minipos i pos. A meble muszę zmienić, bo tylko Connex miał wyłączność na SIS-y i oni tworzyli takie stoiska. Teraz jak przejdę pod innego agenta, to on nie ma SIS i muszę się przemianować na Minipos z nową playową wizualizacją.

przeciag1 - 2010-01-28 16:28:28

JA DAŁEM SOBIE DAŁEM SPOKÓJ NIE WIDZE W TYM BIZNESIE KASY ZE SPRZEDAŻY NA POZIOMIE 30 AKT. MARTWI MNIE TYLKO CO BĘDZIE Z KAUCJĄ 10TYŚ I ROZLICZENIEM ZALEGŁOŚCI PROWIZYJNYCH .

ZUZKA - 2010-01-28 16:31:04

JAGNA już wiesz z kim się zwiążesz ?

jagna - 2010-01-28 16:32:15

Jasne,że wiem:) Zuzka...z KRISMILTONEM.
Dzięki temu, że masz Play, Twój punkt zyskuje prestiż. Ludzie przychodzą zapytać o play i kupują różne gadżety. Przynajmniej tak u mnie jest. Sprzedaję im dodatkowo katy pamięci, hf i inne akcesoria. Ja robię około 50-60 aktywacji. Więc jest to jakiś grosz,
Przeciąg--ale Ty masz kiepski humor!

PlayPlay - 2010-01-28 16:42:05

@jagna  a u mnie powiedziano że Abitel raczej omijać.. :) Stawki miniPOS i SIS są takie same w SIS brak jest tylko premi za wyrobieniu planu. Meble i kasetony zostają te same bo jestem po rozmowach z dwoma agentami i wizualizacja pozostaje bez zmian czy to SIS czy MP. Telefonów nie odysłam, sprzedam w wolnej sprzedaży nawet bez marży ale za to cokolwiek odzyskam.

Jeżeli będą problemy ze zwrotem kaucji (a będą raczej na pewno) pozew zbiorowy będzie najrozsądniejszy.

jagna - 2010-01-28 16:53:27

Ryzykowne....oskarżą Cię o zabór mienia.I będziesz się tłumaczyć. Poczytaj jakie są kary za niewywiązanie się z umowy..
Dobrze piszesz, że chodzi o tę premię. Pogdam ze swoim agentem to może na lato zminie meble.

ZUZKA - 2010-01-28 17:00:18

K....a a ja z deszczu pod rynnę mam nadzieje ze nie!!!  wybrałem abitel ...cholera chyba już za późno żeby to cofnąć
pozdrawiam

PlayPlay - 2010-01-28 17:14:35

Zero ryzyka, faktury na telefony to faktury za normalny towar handlowy z określoną datą płatności. Sprzedaje telefony w wolnej sprzedazy do czego mam całkowite prawo. Nie przelewam kasy za sprzedaż tylko niech kompensują od prowizji.

jagna - 2010-01-28 17:33:52

Masz rację! To niegłupie. Cośkolwiek odzyskasz, bo wartośc rynkowa jest niższa niż w Play.
Zuzka! nie rozpaczaj...podpisz normalną umowę, tak, żebyś mógł się pożegnać w razie "w".Może tamta sprawa minęłani się wybronili.

rraaddoo - 2010-01-29 14:31:22

pochwalcie się jak dostaniecie aytoryzację z nowym partnerem

ZUZKA - 2010-01-29 15:02:07

z tego co mi mówili to mają być w poniedziałek a jak to będzie to się okaże

Masakra - 2010-01-29 18:31:31

A ktoś miał doświadczenie z PLAYADĄ ??

jagna - 2010-01-31 14:26:29

Nie kojarzę tego agenta.Mam mieć autoryzację na poczatku tygodnia.

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-01-31 17:02:15

Nie kojarzysz PLAYADY ??:| to drugi pod wzgledem punktów PLAY Agent , bardzo miły i konkretny Prezes (pozdrowienia dla p.Ostrowskiego ) . Miałem okazję się z nim spodkać, porozmawiać, zademonstrował mi swój program lojalnościowy w/g mnie SUPER. My akurat już wstepnie wybraliśmy innego Agenta "KIM" , i tylko dlatego zrezygnowalem z PLAYADY. KIM jak się orietujecie to największy agent PLAY w Polsce wiele lat na rynku i dlatego postawilem na nich, mam już dosyć amatorszczyzny i obietnić co będzię itd..... , za dużo mnie to kosztowało $$ i nerwów.
A tak zgadza się, że w poniedziałek 1.02.2010r zarząd P4 będzię rozpatrywał zgłoszenia nowych Agentów do autoryzacji.

ps.
mają tupet tam jeszcze w Connex ,ostatni @ od nich:
"Szanowni Państwo,
W dniu 26/01/2010 lub 27/01/2010 otrzymaliście Państwo pliki prowizyjne za miesiąc  grudzień  2009. Powołując się na rozdział C, pkt. 1 procedury "Zasady rozliczeń Connex z Subagentami" przypominam o konieczności niezwłocznego wystawienia faktury prowizyjnej i odesłania  jej do siedziby Connex Sp.  z o.o.
Opóźnienie z Państwa strony będzie skutkowało brakiem prawidłowych rozliczeń w terminach określonych w rozdziale A, pkt. 4 i 5 wspomnianej procedury."



, tylko, że my np. tej prowizji nie widzimy od września 2009r a VAT trzeba płacić, dramat !!!

ALE TO JUŻ BYŁO I NIE WRÓCI WIĘCEJ .......... !!!!!!

minipos - 2010-01-31 22:10:39

Witam

Zobaczymy co jutro Play zadecyduje. Jestem ciekaw czy wszystkich zautoryzują ponownie czy ktoś zostanie z meblami za grubą kasę na lodzie. Ja wstępnie zadeklarowałem się w Abitel-u żeby podpisać umowę, ponieważ mają najlepsze stawki. Chociaż po wypowiedziach niektórych zaczynam się zastanawiać jeżeli chodzi o Abitela. A może ktoś ma więcej informacji o tej firmie ?

Pozdrawiam

przeciag1 - 2010-02-01 14:11:34

WITAM CZY KTOŚ JUŻ WYSYŁAŁ TE REKLAMY .CZY MOŻNA NA ICH KOSZT TO WYSŁAĆ I W JAKI SPOSÓB .ATRAPY TELEFONÓW TEZ MUSIMY ODESŁAĆ ? CI KTÓRZY LIKWIDUJĄ CAŁKOWICIE TO USTROJSTWO .
ODPISZCIE JAK KTOŚ JUZ WYSŁAŁ IM TO WSZYSTKO .POZDROWIENIA

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-02-01 17:37:00

Czy otrzymał ktoś dziś z was oficjalną autoryzacje ??

rraaddoo - 2010-02-01 21:22:25

słyszałem że ze względu na ilośc  , decyzje  co do autoryzac ji w dniu jutrzejszym.... też czekam , zniecierpliwością

PlayPlay - 2010-02-03 14:42:13

Są już pierwsze autoryzacje. Ja dostałem, działać będę pod Playada.
Wstępnie wiem od regionalnego że meble niestety do wymiany.........  :wkurzony:

minnie - 2010-02-04 08:59:45

A czy dostaliście również ten "nakaz" od P4 (przy autoryzacji) scedowaniu na nich umowy na lokal ?Coś mi tu śmierdzi :-(

przeciag1 - 2010-02-04 09:15:02

Miałem informacjie  ze mój lokal prubowano podkupić przez operatora .Uważajcie bo was wyrolują ja nie chce mieć nic wspólnego z tą siecią i ich zagraniami.Prowadziłem komis i myślałem ze przy tym pójdzie i sis ale sie grubo myliłem i drogo mnie to kosztowało.

minnie - 2010-02-04 09:52:12

alavit napisał:
<Sąd sądem ale jak wynika z artykułu z podanego wcześniej linku "majątek spółki Connex Sp zo.o., podlega zajęciu tytułem zabezpieczenia roszczeń organów podatkowych". Czyli najpierw US potem inni czyli m.in. my.>
My na końcu-to pewne  kiedy majątek ulega zajęciu.Tak więc zapomnijcie o wszelkich naleznych prowizjach.Zwłaszcza,że jeżeli nie płacili w US to pewnie i do ZUS również :-(

ZUZKA - 2010-02-04 11:25:55

witam ja tez już dostałem autoryzacje :) wiec będę pod skrzydłami abitel  i tylko muszę zakupić stojak na ulotki . pozdrawiam

minnie - 2010-02-04 11:44:02

ZUZKA a czy cesję na lokal musiałaś zrobić na rzecz P4?

ZUZKA - 2010-02-04 11:52:59

Nie musiałem tego robić i nic mi na ten temat nie mówili !! ja tez składałem 28 lutego

PlayPlay - 2010-02-04 11:55:49

@ZUZKA Zgłoszenie poszło chyba 28 luty. Meble zostają na całe szczęście. Nowy stojak na ulotki i lico w kasetonie na zewnątrz. Z lokalem się nie martwie - własnościowy :-)

minnie - 2010-02-04 12:13:09

to nie rozumiem o co chodzi z tą cesją :-(Może dotyczy to tyko POS???

ZUZKA - 2010-02-04 16:46:06

ktoś jeszcze dostał autoryzacje ? pisać pisać

rraaddoo - 2010-02-05 09:10:08

też dostałem wstępna tylko  kaseton i stojak na ulotki mószę kupić ( złożyłem kilka zgłoszeń a dostałem w małej regionalnej firmie ,  ale  ważne aby nie było przestoju i do przodu)

ZUZKA - 2010-02-05 13:50:11

powiedzie mi odesłaliście telefony do connexu ?

minipos - 2010-02-05 14:05:00

Witam

Ja też dostałem autoryzację, dzisiaj przyszły karty sidowe. Telefony do connexu odesłałem i czekam cierpliwie na rozliczenie.

PlayPlay - 2010-02-05 14:13:27

karty Sidowe tez przyszły. Telefonów do Connex NIE odesłałem i nie odsyłam. Sprzedam w wolnej sprzedaży. Odesłałem demo linie z tel. plus tel. zastępcze i karty sim.
Na rozliczenie sobie poczekamy......... niestety :(

ZUZKA - 2010-02-06 09:09:50

jagna jak tam u ciebie ? masz już autoryzacje ?

regan72 - 2010-02-09 11:31:58

Witam, mam pytanie do salonów które nie dostały jeszcze autoryzacji ze względu na niepodpisanie cesji umowy najmu lokalu -co zamierzacie dalej? Jeżeli chodzi o mnie i jeszcze jeden salon (piszę w jego imieniu) to nigdy nie zgodzimy się na zrobienie takiej cesji, nasze salony kolejny miesiąc stoją bez autoryzacji. P4 chyba zapomina że musimy zapłacić za czynsz, zus itd. Proszę o kontakt telefoniczny pod nr 505530030 może wspólnie coś wymyślimy.

DJKONIO - 2010-02-09 22:04:30

witam. czy ktos zna firmę GERMATEL Z ZABRZA???

minipos - 2010-02-10 10:23:13

Pierwsze słyszę o tej firmie. A jak tam na jakim etapie jesteście ? Ja czekam cały czas na umowę

PlayPlay - 2010-02-11 13:51:51

No ja działam od wczoraj i pierwsze umowy zrobione :))
Zatowarowanie ok, mam nadzieję że Playada była dobrym wyborem.
Powodzenia dla wszystkich.

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-02-12 07:15:24

Witam!
Po małych turbulencjach :D , my już też działamy pod nowym Agentem 360 Circus, zatowarownie ok, kontakt ok.
Debiut mamy już za sobą w pierwszym dniu sprzedaży :
POS Hrubieszów - 14 aktywacji :)
POS Chełm - 6 aktywacji :)

,aby tak dalej to się odrobi straty w dobrym tempie.


,pozdrawiam.

PlayPlay - 2010-02-12 12:24:44

Dziś w TN CNBC Biznes był wywiad z prezesem spółki Tell właściciela Connex. Okazuje się że Connex działa dalej jako hurtownia pre-paid, złożono odwołanie od decyzji P4 i nie jest wykluczone że ponowią współprace. Odwołali się również od decyzji Urzędu Skarbowego jak to prezes się wyraził są pewni błędnej decyzji US i nie planują nawet rezerwy finansowej na pokrycie ewetualnych roszczeń skarbówki, ponadto takie sprawy mogą ciągnąć się latami.
Reasumując są szanse że connex nie padnie na ryj a co za tym idzie może odzyskamy kasiorke :)

DJKONIO - 2010-02-12 21:53:36

jakie są stawki za aktywacje w playadzie a jakie w abitelu?

przeciag1 - 2010-02-15 10:52:02

Witam dostaliści pieniążki z rozliczenia ja tak ale się nie zgadza kwota oczywiści na moją niekorzyść -czekam na zestawienia rozliczeniowe bo kase przesłali a nie wiem za co, tyle potrąceń .

ZUZKA - 2010-02-19 12:33:08

witam ma ktos na sprzedasz meble do minipos?

Playowiec - 2010-02-19 13:29:44

Napiszcie czy dostaliście jakieś pieniądze od Connexu ??

Czy Connex się z wami rozliczył ??

przeciag1 - 2010-02-19 14:23:27

JA MAM MEBLE ALE Z POS BO LIKWIDUJĘ A CO DO ROZLICZENIA TO DOSTĄŁEM CZĘŚĆ PIENIĘDZY ALE DUŻO ZA MAŁO -CZEKAM NA RESZTĘ.

PlayPlay - 2010-02-19 15:40:55

Ja dostałem rozliczenie które jest w miarę prawidłowe. Na przelew czekam......

MEGATON - 2010-02-20 09:59:32

przeciag1 napisał:

JA MAM MEBLE ALE Z POS BO LIKWIDUJĘ A CO DO ROZLICZENIA TO DOSTĄŁEM CZĘŚĆ PIENIĘDZY ALE DUŻO ZA MAŁO -CZEKAM NA RESZTĘ.

WITAM. Proszę o jakiś kontakt, nr telefonu, mail. Jestem zainteresowany takimi meblami

przeciag1 - 2010-02-20 12:12:27

W SPRAWIE MEBLI 888454111
MAIL   PRZECIAG1@INTERIA.PL

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-02-20 18:05:28

MEGATON,
Z tego co mówiłeś to będziesz miał MiniPOS po SIS , a meble z POS są całkiem inne, także zastanów się czy takie Ci trzeba, żebyś niemiał kolejnych do kolekcji :)


,pozdrawiam

PlayPlay - 2010-03-01 13:21:45

Witam
Jak wygląda u Was sprawa prowizji za styczeń ??
Dostał ktoś rozliczenie ??

przeciag1 - 2010-03-01 14:01:12

ja jeszcze nie dostałem i nie ma zadnego kontaktu z działem księgowości tej firmy

Playowiec - 2010-03-02 08:31:35

Ja też nie dostałem żadnego rozliczenia i nie jestem w stanie skontaktować się z Connexem

Działa już ktoś sądownie w tej sprawie ?

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-03-02 18:28:45

My dziś na @ dostaliśmy zestawienie prowizji PLAY za styczeń 2010 , ale oczywiście brak nTV i Netii . No i tradycyjnie brak kontaktu z tą firmą cd. :[

Wysłaliśmy im dwa listy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru co do rozliczenia, kompensat prowizji i czekamy, na zwrotki i później już wiemy co mamy robić :P

Krosno - 2010-03-02 23:02:58

Poczytajcie i przestańcie mieć jakiekolwiek złudzenia...http://www.telix.pl/artykul/tell--wniosek-o-ogloszenie-upadlosci-przez-connex-3,33166.html

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-03-03 10:22:40

W końcu , Paweł :
http://telepolis.pl/news.php?id=17463

PlayPlay - 2010-03-03 10:38:58

Czyli ch.... bombki strzelił....... Trzeba się będzie panowie i panie zorganizować i złożyć pozew zbiorowy.
Ponadto wystąpię do US o zwrot podatku VAT za nie zapłacone faktury prowizyjne, a tym samym zrobię korektę PITu o uzyskany dochód z tych faktur i namawiam wszystkich aby to zrobili.
Przyczyną upadłości Connex jest w pewnym stopniu US - więc niech odda co zabrał !

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-03-03 10:54:17

Ja proponuję jakieś spodkanie z właścicielami/kami na neutralnym gruncie na Lublin, Rzeszów,Kraków czy Warszawa i musimy podjąć decyzje co robić dalej. Może ktoś jest z tej dziedziny (US czy sądu) expertem  jak to mądrze rozegrać. Czy ma jakiś pomysł jak dopiąć swego. Czekam na propozycje z Waszej strony kto za i ewentualnie gdzie .

Masakra - 2010-03-03 18:25:42

Witam.
Złożenie wniosku = koniec kasy.
Niedawno przeżyłem upadek jednego z dystrybutorów IT Pronoxu i wiem że kasy raczej się nie odzyska.
Nie mam pomysłu co teraz z tym zrobić.
Można złożyć pozew zbiorowy??

Jestem zdecydowny na spotkanie.
Okolice Lublina jak najbardziej mi odpowiadają.

Playowiec - 2010-03-04 09:23:26

Jestem też za spotkaniem się np. w Warszawie ale musimy działać szybko bo nie wiadomo co zaraz się stanie. Albo można przejechać się do Poznania

Krosno - 2010-03-04 20:42:40

Jarek zadzwoń-a tak inaczej-jak sąd ogłosi upadłośc to juz po ptakach..

Playowiec - 2010-03-08 23:58:18

Podejmujecie jakieś działania względem Connexu ??

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-03-09 07:59:57

Tak ja już podjołem działania w tej kwesti, moja rada musicie wysłać wezanai do zpłaty zgodne z literą prawa,aby mieć obronę przed syndykiem. Dla zainteresowanych mogę wzór przesłać na @ , proszę o kontakt.

ps. Paweł jak coś to dzwoń znasz moje numery jestem pod telefonem :)

przeciag1 - 2010-03-10 09:17:41

WITAM  PRZEŚLIJ MI NA @ WZÓR  przeciag1@interia.pl dzięki pozdrawiam .

ZUZKA - 2010-03-10 16:08:00

witam prześlij mi tez wzór egoonn@o2.pl pozdrawiam

zconexowany - 2010-03-10 16:45:32

Ja tez poproszę :) biuro@bitcore.pl

Masakra - 2010-03-10 18:30:00

ja też poproszę bacaking@go2.pl

A co dalej??

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-03-11 14:58:15

Kto z Was dostał powiastkę z US Poznań ?

ps. Paweł to wiem :)

Krosno - 2010-03-11 20:04:05

Jarek nie mam maila..a termin do 11-03 dali

Masakra - 2010-03-14 11:31:28

A co ma do nas wpłynąć z US Poznań??

Ktoś ma jakieś informacje z Connexu?

Playowiec - 2010-03-14 13:32:11

Zero kontaktu z Connexem :(

Prowizja odeszła i już nie wróci :(

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-03-14 20:21:34

Jeżeli w/g connex ktoś jest coś winien dla connex to przyjdzie info od US Poznańm, ale że connex jest winien nam tego już nie podali do Us :/

Playowiec - 2010-03-16 12:33:52

CONNEX = OSZUŚCI

zconexowany - 2010-03-16 14:30:46

Ciekawe co z deaktywacjami,może przynajmniej w tej materii będzie to jakaś rekompensata straconej kasy.

Masakra - 2010-03-16 16:16:14

Co z deaktywacjami? Jak to co - po to Connex nie zwraca kasy za prowizje ani nie zwraca kaucji żeby w razie deaktywacji mieć z czego to rozliczyć - o ile będzie jeszcze istniał. My z Connexem mamy jeszcze cały rok (od momenty zakończenia umowy) na rozliczenie się całkowite. Do tego momentu jak dobrze pamiętam zapis w umowie - Connex pozostaje z nami w stosunku "do rozliczenia". Smutno tylko jak w między czasie przestanie istnieć. Wtedy ten "stosunek" będzie można sobie wsadzić. Zastanawiam się tylko czy naszych zaległych pieniędzy nie sprzedać np. KRUK'owi czy innej firmie windykacyjnej.

rraaddoo - 2010-03-22 13:15:53

dzisiaj i  do mnie przyszło wezwanie do zapłaty od US z poznania , dzwoniłem do nich i mówię że to connex jest mi winny a nie na odwrót ,  a oni na to  , że zrobią krzyżówkę (kontrolę) , i się wszystko wyjasni ,  jescze się mówszę  jeb... conexem denerwować ,

przeciag1 - 2010-03-22 13:42:09

Duzo ci przyj..... -bo ja naprzykład płąciłem to co mi księgowa wyliczyła mimo że mi nie płacili prowizji.

Playowiec - 2010-03-30 13:09:36

Kupię meble do POS , miniPOS , SIS



Odzyskał ktoś pieniądze z Connexu ??

Wypłacili Wam cokolwiek ??

PlayPlay - 2010-03-30 14:23:44

Ja ani grosza.
Właśnie wczoraj wróciła zwrotka z wezwania do zapłaty.
Po świętach zakładam sprawe w e-sądzie.

alavit - 2010-03-30 20:49:49

Witam,
W związku ze zmianą POS na SIS zamienię lub sprzedam meble POS wizualizacja big violet (aktualna) na meble do SIS z aktualnej wizualizacji.
pozdrawiam
ZG
tel.514542424 (play)

Masakra - 2010-03-31 18:15:19

PlayPlay napisał:

Ja ani grosza.
Właśnie wczoraj wróciła zwrotka z wezwania do zapłaty.
Po świętach zakładam sprawe w e-sądzie.

co daje ci założenie sprawy w e-sądzie?
ja dzisiaj zadzwoniłem do KRUKA i są zainteresowani

szkoda tylko że nie wiadomo co się stanie z connexem w jakim stanie będzie po ogłoszeniu wyroku sądu.

Playowiec - 2010-04-01 17:40:21

A ile tak mniej więcej Kruk pobiera prowizji ? , albo inaczej ile procent długu może zostać dla nas ?

ctkom - 2010-04-06 13:25:08

Witam , nasza współpraca z Connexem i Play już się zakończyła. Jakby ktoś był zainteresowany, to sprzedam komplet mebli MINI POS. W skład zestawu wchodzi: białe biurko, szafka-podstawka pod drukarkę, dodatkowa gablota przeszklona w kolorze białym, 3krzesła fioletowe, witryna na telefony abonamentowe, 2 kasetony (mały i duży zewnętrzny), napis PLAY na ścianę, ekspozytor na startery. Wszystko w stanie idealnym, używane 3m-ce. Kontakt pod numerem tel. 886 006 368

Playowiec - 2010-04-07 15:28:56

Wiecie może czy można jakoś cofnąć, anulować, czy wprowadzić korektę do faktur prowizyjnych dla Connexu ?? Bo nie dość, że nie płacą to jeszcze trzeba od tego daniny płacić :/

minipos - 2010-04-08 08:09:20

Hey

Connex złożył w sądzie wniosek o upadłość i aktualnie nic moga zrobić. Byłem u prawnika i chciałem dać faktury do sądu, ale dopóki sąd nie rozważy wniosku o upadłość, prawnik powiedział że nie ma sensu składać wniosku. Do 29 kwietnia sąd ma ostateczny termin na przychylenie i uchylenie wniosku. Co dalej napiszę po 29 kwietnia.

geny - 2010-04-08 11:07:37

witam

zastanawiam sie nad otwarciem minipos w moim miescie i szukam podpowiedzi na co uwazac ( czytalem o cesji ale nie wiem czy to u wszystkich agentow i gdzie w umowie jest to zawarte) jakiego agenta wybrac i jaka jest roznica miedzy minipos a sis (stawki itd). z gory dziekuje za wszystkie sugestie

pozdrawiam

Masakra - 2010-04-09 19:23:18

Dla zainteresowanych: KRUK pobiera 300pln za rozpoczęcie sprawy i tylko 15% wartości odzyskanej kasy.

Jak dla mnie kultura.

minipos - 2010-04-12 23:08:29

Tak pod warunkiem że odzyska kasę, a to już nie jest takie pewne.

Playowiec - 2010-04-14 11:01:53

Kupię meble do SIS

lacomp - 2010-04-14 14:07:22

Czy zwróciliście uwagę, że Play wyszedł na tym na plusie?
Abonament cały czas od użytkowników wpływa do Play, sprzedał nam poprzez CONNEX modemy. Nikt nie wie czy zapłacił CONNEXOWI nasze prowizje i zwrócił koszt promocji za modemy???
A może jednak trzba o prowizje upominać się w Play???

zconexowany - 2010-04-14 16:58:38

O to bym sie nie marwił. US napewno wysłał powiadomienie  do Playa tak jak do innych wierzycieli ,którzy wisieli cos connexowi. Wisząc kasę Connexowi to tak jakby wisieć US , odwrotnego przypadku niestety US nie zauważa .Niestety

Playowiec - 2010-04-16 12:43:51

Otrzymaliście jakiekolwiek pieniądze od Connexu ??

Czy ktoś ma jakieś nowe informacje ??

rraaddoo - 2010-04-17 09:22:49

cisza ---ani widu  ani słychu po naszej kasie

Playowiec - 2010-04-29 19:11:52

wiecie już coś nowego w sprawie connexu ?

zapadła jakaś decyzja w sądzie ?

Jak coś wiecie to piszcie.

PlayPlay - 2010-05-12 11:27:21

Udało mi sie dodzwonic któregoś razu do Connex, rozmawiałem z księgową która w rozbrajający sposób oświadczyła mi że "Pieniążków nie odzyskam gdyż firma jest niewypłacalna".
Więc panowie i panie ......choinki nie będzie !

Krosno - 2010-05-13 21:47:25

To dopiero teraz o tym się dowiedziałes?Masz niezły zapłon...to juz było wiadomo 4 miesiące temu..

PlayPlay - 2010-05-14 13:17:33

Człowieku ze jest nie wypłacalna bo ma Skarbówke na karku to dawno wszyscy wiedzieli.
Chodziło mi o to że sie cudem tak dodzwoniłem. Od lutego prówbowałem kilkanaście razy.

Masakra - 2010-05-29 21:40:25

Wystarczyło zadzwonić z innego niż znany załodze coonnexu numeru i byś się dodzwonił.

Krosno - 2010-06-09 16:08:34

nie ma po co juz tam dzwonić...ale jak widze sam po swoich rozliczeniach z nowym agentem to juz teraz wiem ile nagrabili na mnie kasy i jeszcze w dług wpędzili.Wszystkie te braki telefonów jakie były, to były tylko żle rozliczane na naszą niekorzyśc,więc wniosek jest prosty-
Działając pod Connexem wiecznie miałem zaległości w opłatach -końcówki-czynsz-.Teraz juz z tym problemu nie ma  i telefony nie giną,ale tutaj wiedzą jak się to robi.

Masakra - 2010-06-23 15:36:38

Kupię meble do MP - jak ktoś jeszcze nie sprzedał to proszę o kontakt 788-744-229

rraaddoo - 2010-08-05 09:53:56

własnie dostałem pismo od connexu --"uznaniowa nota księgowa" rozliczenie prowizji play za czerwiec maj 2010 --i oczywiscie proszą aby wystawić im fakturę -------NIEMA TAKIEJ OPCJI NAWET  ZEBYM SK......  KOSZTY ROBIŁ

niezadowolony_z_connexu - 2010-08-05 12:26:48

ja również miałem (nie)przyjemność współpracy z connexem i także próbuje od nich odzyskać swoje pieniądze - póki co bezskutecznie, mam pytanie do was czy wy również otrzymujecie od Pani Magdaleny W...  która wcześniej pracowała w connex maile z nową super ofertą na telefony itp sklepu http://sklep.strefatell.pl/ ?
co ciekawe nowy sklep jest chyba przygotowany od zera w pośpiechu ale już jako nowa spółka maja kapitał wpłacony - siedziba chyba nawet wszystkim znana: Tell S.A. ul. Forteczna 19A 61-362 Poznań tel ( 061) 886 25 05 mail. sklep@strefatell.pl wysokość kapitału zakładowego: 1 265 000 zł, wysokość kapitału wpłaconego: 1 265 000 zł
może jakoś połączymy siły i wspólnie uda nam się coś ugrać z nimi - bo tym sposobem znów narobią długów zamkną działalność i po chwili otworzą w tym samym miejscu zatrudniając tych samych ludzi
do tego nie wiem muszę zajrzeć w umowy ale chyba jako connex nie powinni udostępnić naszych danych nowej firmie - a dane takie posiadają - chociażby po mailach do mnie wysyłanych

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-08-12 07:28:54

Nam ostatnio przyszła "Nota obciażeniowa Nr..... z dnia 06.07.2010r" na kwotę prawie 3000zł, zostało to roliczone na poczet prowizji sprzedażowej za okres 03-05.2010, tylko, że ja im ostatnią fakture prowizyjną wystawialismy 28.02.10r za styczeń 2010 i od tamtej pory śmieszny :P connex zerwał z nami kontakty i nie przesyłał żadnych rozliczeń prowizyjnych. A teraz coś sami sobie roliczają z mojej prowizji, czyli prosty wniosek, że dostali kase za naszą sprzedaż i teraz sobie nią żadzą jak chcą. :wkurzony:


Tylko ;) jaja, chyba :P pan prezes i pani ksiegowa nie czytali umowy sub-dealerskiej kiedy i w jakim stopniu dealer ponosi koszty za wyłaczenie abonenta lub zawieszenie, bo mam nawet noty obciązeniowe za klientów którzy podpisali umowy w 02.2009,03.2009 itd :D

Playowiec - 2010-08-19 10:56:18

Pytanie z innej beczki.

Jakiego programu używacie do pilnowanie rozliczeń RCA , prowizji i stanów magazynowych w waszych salonach ??

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-09-25 19:00:56

Playowiec napisał:

Pytanie z innej beczki.

Jakiego programu używacie do pilnowanie rozliczeń RCA , prowizji i stanów magazynowych w waszych salonach ??

Takiego programu myślę, że niema i każdy POs/Mini POS ma osobę wyznaczoną do sprawdzania tego, ale swoją drogą taki program by się przydał szczególnie jak ktoś ma więcej jak dwa punkty :)

rraaddoo - 2010-09-27 23:09:02

dostałem dzisiaj polecony z urzędu skarbowego w Poznaniu .
Początkowo niechciałem odbierać  ,  ale  wkońcu podpisałem odbiór i co?
Dostałem zawiadomienie że (złodziejska firma CONEX)  anuluje wobec mnie roszczenie do jakiś ich pieniążków .
Śmiech normalnie ... pani inspektor z U.S. w poznaniu niestety nie może mi pomóc odzyskać moich pieniążków
eeeech życie................

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-11-01 21:26:45

rraaddoo napisał:

dostałem dzisiaj polecony z urzędu skarbowego w Poznaniu .
Początkowo niechciałem odbierać  ,  ale  wkońcu podpisałem odbiór i co?
Dostałem zawiadomienie że (złodziejska firma CONEX)  anuluje wobec mnie roszczenie do jakiś ich pieniążków .
Śmiech normalnie ... pani inspektor z U.S. w poznaniu niestety nie może mi pomóc odzyskać moich pieniążków
eeeech życie................

Hehe my też dostalismy w/w pismo :D

rraaddoo - 2010-11-12 11:20:29

ku... znowu dostałem plecony tylko że tym razem  to ja jestem im winny -chyba pojadę  do tego poznania i bo juz mnie nośi (i w pier...)

Krosno - 2010-12-18 18:23:00

HAHAHAHHA...Kolego tez dostałem..tyle tylko że mamm w dupie całe to  gowno typu Connex i ich problemy...a po ostatniej rozmowie w grudniu tego roku powiedziałem jednemu panu ze mnie stac jeszcze na Sasze....
Jarek spotykamy sie w styczniu na baletach?Ja jade na 3 dni więc i Ty mysle że nie odpuscisz.....
A co do Connexu...czas z ta firmą popaprana zakończyc  i też mieć w dupie US -życie toczy sie dalej...krótko mówiąc mnie wyjebali na 150 tys...kogo bardziej?

POS Hrubieszów/Chełm - 2010-12-30 19:38:44

Hehehehe, ja to nawet już niepodliczam connexu - mam wyj....... na nich;  Szkoda mi tylko Grześka, że tyle jego pracy ktoś tak zaprzepaścił;

Paweł jasne, że ja też na 3 dni :), w końcu jak się bawić to się bawić ........

Playowiec - 2011-01-20 14:27:30

Zastanawiam się za ile można sprzedać salon PLAY tak w całości. Dobrze prosperujący. Orientujecie się o jakich kwotach można tu rozmawiać ??

miasto 20-30 tyś mieszkańców

Skoczów - 2011-02-01 12:19:54

Współpracowałem z Connexem od początku. Firma ta zapowiadała mega rozwój. A może tylko Grzegorz miał tak pięknie gadane. Żal mam do niego, że nie ostrzegł mnie przed takim końcem gdy nie było jeszcze za późno na reakcję. Patrzył na interes Connexu. Ale nie wiem jak ja bym się zachował w tej sytuacji.
W każdym razie są mi winni przeszło 10 tys.
Czy były może prowadzone jakieś rozprawy przeciwoko C. ?

MalaBS - 2011-05-01 16:23:52

Witam!
Mam do zaoferowania siedmio miesięczną Wyspę PLAY z najnowszej wizualizacji. W jedej z miejscowości zamknąłem w CH jeden z 4 punktów :(  ,z dniem 30.04.2011r i posiadam na sprzedaż aktualnie obowiązującą w/g wizaulizacji wyspe PALY. Nie mam w pobliżu swojej miejscowości, gdzie przenieść tego punktu.
Jest to kpl. stoisko do galerii, CH w Waszym mieście.
Wystarczy, że w Waszej miejscowości jest CH, Galeria itp. w której znajduję się jakiś operator GSM i jesteście chętni w prowadzeni tam Stoiska PLAY jestem w stanie pomóc skierowaniem do odpowiednich ludzi, celem otrzymania autroryzacji czy umowy najmu powierzchni. Do wyspy potrzeba 6m2 powierzchni(2x3m).
Wyspa posiada wszystkie gabloty podświetlane, górna część też świecąca, krzesło dla konsultanta, 2x krzesła dla klienta, potykacz itd.
Fotki chętnie wyślę na @.
Cenna wyspy to : 10 000 tyś zł netto !!!!!
Istnieje możliwość transportu z mojej strony w każde miejsce w Polsce : 1 zł/km netto
Montaż z mojej strony : 500zł netto

http://allegro.pl/show_item.php?item=1592672261

Kontakt:
Jerek
mobile: 790 031 457


ZAPRASZAM DO ZAKUPU !!!

Mozeplay - 2011-05-31 16:46:58

Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda - mam pytanie - czy firma 360 Circus jest wiarygodna i opłaca się z nią wiązać umową agencyjną ?

Nie - 2011-07-04 16:53:57

NIE

raado - 2011-07-20 00:30:19

Jeżeli ktoś tu jeszcze zagląda, to czemu nie circus 360 ?

Playowiec - 2011-08-10 00:11:46

Kupię meble do POS armando230@interia.pl

GotLink.plferie nad morzem transport ziemi Piła