Opis forum
Nie jest tajemnicą, że inni agenci P4 są wspaniale zorientowani w sytuacji. I czekają, żeby łyknąć, co się da, po CONNEX.Myślę, że pan W.M nic nie może zrobić piszącym na forum, bo to jest prawda!!!!! Nikt nikomu nie ubliża, dzielimy się spostrzeżeniami.
O Bosche!
Dlaczego to Krismilton albo POLONUS nie przyjechał szukać salonu????!!!! Tylko Connex, który nie potrafi funkcjonować w konkurencyjnej gospodarce.
Hi hi hi- przynajmniej ekipa Connex ma lekturę
Offline
Użytkownik
Dodam jeszcze, że dziś od godziny 10.00 - 16.30 próbowałem sie dodzwonić do księgowości Connex, bez rezultatu, ani komórka, ani stacjonarny nie odbieraja i oddzwaniają ,ani na @ nie odpisują, super !!!! Róbcie tak dalej napewno przekonacie do siebie właścicieli POS/MP/SIS
ps. podobno o forum wie i śledzi także zarząd P4
Offline
I jeszcze pojawiła się mała prośba do wszystkich o wpisywanie adresów @ znajomych POS/MP/SIS z całej Polski i z Waszych rejonów co pracują pod agentem Connex.
,za pomoc z góry dziekujemy
pozdrawiam>>>
Offline
Mam nadzieje że znajdziemy wyjście z tej mało komfortowej sytuacji i nie damy się pogrążyć finansowo.
Z tego co widzę to kaucja <10.000tyś to za mało na pokrycie mojego zadłużenia wobec tej firmy mimo iż nie miałem przestoju w podpisywaniu umów a wszystkie prowizje od 10-2008-12-2009 były rozliczane na poczet mebli -a później nie wiadomo czego.Czekam na obiecane rozliczenie które cytuje ,,ma być dla mnie korzystne" może pomoże mi to podjąć decyzje co robić dalej. Ja mam wrażenie że jestem okradany. Moja księgowa zabiera się za szczegółową kontrole mojej współpracy z tą firmą. Wynikami się podzielę.
Offline
Chciałbym jeszcze zauważyć że od faktur prowizyjnych zapłaciłem VAT i podatek dochodowy a prowizji od kilku miesięcy jak nie ma tak nie ma......
W tej sytuacji wystąpię do Urzędu Skarbowego o zwrot tych podatków z powodu nie zapłacenia faktur przez firmę Connex.
Offline
Użytkownik
PlayPlay - Bardzo dobrze niech Connex wie, że nie tylko oni mają prawników i się za nich chowają, po drugie w/g prawa niemają prawa zabrać 100% naszego wynagrodzenia na jak to oni twierdzą "zadłużenie" nasze.
Jeśli mam Pan p. W.M. i p. N.I. takich mądrych prawników to zobaczymy ja z tego się wybronicie :
"jeśli potrącane są inne należności (nie alimenty), można zabrać tylko 1/2 pensji, która zostaje po odliczeniu tzw. kwoty wolnej od potrąceń, równej minimalnemu wynagrodzeniu. Gdy pracownikowi trzeba odjąć pieniądze na poczet kilku długów, np. alimentacyjnych i wobec banku, potracona suma nie może być większa, niż 3/5 pensji netto.
Jeśli wśród długów nie ma alimentów – zabrać można 1/2 pensji."
Także proponuje każdym, co mają zabrane 100% prowizji skierować sprawę do Sądu pracy i domagać się swojego wraz z odsetkami. Ja Was poinformuje o wyniku swojej sprawy.
Witam!
Mam pytanie: Czy udało się komuś z Was skontaktować telefonicznie z dz. księgowości Connex w sprawie ewentualnego rozlicznie, wyjaśnienia zadłużenia w miesiącu grudniu, my dzwonimy, piszemy @ i bez odbioru, dramat !!!!!!!
Ostatnio edytowany przez POS Hrubieszów/Chełm (2009-12-29 13:57:25)
Offline
Witam
prowadzę MP od maja , uważam , że wszystko co tu piszecie niestety jest bezwzględną prawdą dodam jeszcze że jak podpisywałem z nimi umowę to np. limit kredytowy miał być na 15000 ,telefon demo linia miał być za free , kurier UPS którym wysyła się umowy tez miał być free , a nagle dostaję sterte faktur do zwrotów kosztów za wyżej wymienione usługi , i wszystkie ustalenia z regionalnymi szlag trafiły (pozdrowienia dla Huberta) , temat rzeka .... dostałem tylko raz prowizję chyba w sierpniu .
Współpracuje tez z inną firmą w innej branży na bardzo jasnych i prostych warunkach:
towar nie jest moją własnością
pobieram pieniądze w imieniu tej firmy
firma ta dba oto abym miał wszystko na stanie ,sami odbierają i dostarczają za pośrednictwem kuriera towar
płacą za każdą umowę nawet za wymianę szprzętu
wszystkie nalezności pobierają raz w tygodniu
a ja wystawiam fakturę prowizyjną na koniec miesiąca i za 14 dni mam pieniądze na końcie(czego w Connexie brakuje)
pozdrawiam i poważnie zastanawiam się nad zmianą firmy Connex na inną .......
Offline
@alavit Nie ma zanaczenia długość umowy, nie wywiązaują się z jej warunków. Zresztą wiemy że Connex jest na celowniku P4
albo wezma się uczciwie do roboty albo P4 podziękuje za współprace. Kwestia czasu.....
Offline
Użytkownik
Na początek , Najlepszedgo dla Wszystkich z Nowym Rokiem, oby ten był lepszy od 2009 ( wiecie o co chodzi )
, a co do tego:
Krosno napisał:
Witam ...Jakie macie odczucie w związku z nowym rokiem i jak długo to jeszcze potrwa?Krosno pozdrawia wszystkich .....Paweł
,wiem, że już na dniach będą konkretne decyzje w zarządzie P4 co do Connex, o wynikach dam znać
Offline
Na pewno nie jest dobrze. Ale nie ma też co panikować, złożą odwołanie i wtedy zobaczymy....
Zwócił bym jednak uwagę na fakt że spółka jest nie rentowna, z informacji które są zawarte w tym artykule wynika że przychody prawie
9 mln. a strata 200tys. Wniosek nasuwa się sam - zarząd do natychmiastowej wymiany !!!! Żeby przy takich przychodach generować stratę... przecież to skandal ludzie !!!!
A tak przy okazji mamy odpowiedź na pytanko dlaczego nie wypłacają nam prowizji......
Offline
Po trzech kwartałach przychody prawie 9 mln. za cały 2009 jescze nie wiadamo bo IV kwartał pewnie będzie znany luty/marzec.
Jeżeli mają strate 200tys to przepraszam w jaki sposób zarabiają ????? Nie mylić przychodu z dochodem panowie....
Offline
Użytkownik
W każdym bądź razie wiadomo dlaczego nie wypłacają na czas lub wogóle naleznych prowizji
Offline
Witam
Prowadzę MP
Usterki jak wszędzie.
1. Brak wypłaty prowizji
2. Brak telefonów - często na stanie mamy poniżej 5 słuchawek.
3. Brak odpowiedzi na maile.
4. Telefonów nikt nie odbiera.
5. Realizacji telefonów na zamówienie - brak.
6. Magiczna aplikacja HPhone nijak się ma rozliczeń - po co ją stosować??
7. Co chwilę nowe duplikaty do korekt i F-Vat - aby patrzeć jak doślą duplikat-duplikatu do duplikatu.
8. Connex gubi się w rozliczeniach - to że masz nadpłatę to w Connex wcale nie znaczy że coś nam się należy.
Dla mnie ta współpraca to katastrofa.
Nie mam aż takich problemów z rozliczeniami bo płacę końcówki i wszystko co jest do płacenia.
Grunt to nie dopuszczać do kompensat.
Jeżeli czyta to ktoś z P4 to zwracam uwagę na to jak wyglądają punkty prowadzone przez Connex.
Jak wygląda PLAY na tle innych operatorów?.
Bardzo dobra oferta ale 5 telefonów w witrynie?.
Który punkt konkurencji pozwala sobie na takie braki towarowe.
Jak może działać punkt który nic nie może klientowi obiecać, nic nie może sprowadzić.
P4 widząc co się dzieje samo powinno przekierować zainteresowane punkty pod innego Dealera.
Dlaczego tak się nie dzieje?.
Offline